Living my dream - Reisverslagen van Eileen Spaans - WaarBenJij.nu Living my dream - Reisverslagen van Eileen Spaans - WaarBenJij.nu
Living my dream

Na meer dan 2 jaar gewoond en gestudeerd te hebben in Emmen is het tijd om de wereld te gaan zien. Eindelijk is het zover, ik ga naar Zuid-Afrika voor 5 maanden. De meest geweldige ervaringen, de moeilijke momenten, leerzame momenten en vooral de hilarische momenten ga ik hier met jullie delen. Ik hoop dat jullie van de blog genieten, zoals ik van Zuid-Afrika ga genieten.

Mochten jullie me verschrikkelijk veel missen, ik blijf bereikbaar via whatsapp, skype en Facebook, alleen ik stuur jullie waarschijnlijk tussen het gesprek een selfie met een olifant of zebra.


Tot over 5 maanden.

Recente Reisverslagen:

16 Februari 2015

Zuid afrikaanse weetjes en eerste weekentrip

10 Februari 2015

De eerste weken
Eileen

Na meer dan 2 jaar gewacht te hebben is het eindelijk zover! 5 Maanden de minor entrepreneurship volgen in Zuid-Afrika. Dreams do come true.

Actief sinds 24 Jan. 2015
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 1659

Voorgaande reizen:

06 Februari 2015 - 25 Juli 2015

Living my dream

Landen bezocht: